FANDOM

Agata z Lasu Za Światem
Agata.jpg
Agata
Pochodzenie Gawaldon
Klasyfikacja Czytelnik
Szkoła Akademia Dobra
Pokój Nieznany
Talent *Magia*
Przyjaciele Sofia, Kiko, wiedźmy (Hester, Anadil i Dot)

"-To ma być prawdziwa złość, ty tępoto!

Magia bierze się z prawdziwych uczuć-.,, Agata

Agata - Jedna z głównych bohaterek Akademii Dobra i Zła. Jest czytelniczką pochodzącą z Gawaldonu. Nie znośi całego świata i mieszka na cmentarzu. Kocha samotność i swojego kota Rozpruwacza. Oddana przyjaciółka Sofii. Gdy trafia do akademii dobra, nikt, nawet ona sama nie wierzy w to, że zostanie prawdziwą księżniczką.

WyglądEdytuj

Ma strzechę czarnych włosów wyglądającą, jakby została polana olejem. Jej skóra jest upiornie blada. Jest tak chuda, że wystają jej kości. Ma suche usta. Jej oczy są w czerwonych obwódkach. Często chodzi w czarnych workowatych sukienkach i ciężkich butach.

CharakterEdytuj

Agata jest typem samotnika, ale mimo tego jest lojalna wobec swojej przyjaciółki Sofii. Jest systematyczna w szkole i chętnie pomaga przyjaciółce. Nie lubi chłopców i nie dba o wygląd.Gdy trafia do akademii dobra, nikt, nawet ona sama nie wierzy w to, że zostanie prawdziwą księżniczką, ale objawia się w niej dobro.

== Ciekawostki ==

  • Jest pierwszą od stu lat, która zapragnęła Wolność uczennicy zamienioną w rybki.
  • Nie wierzyła w bajki, ani w legendę o Akademii Dobra i Zła.
  • Nie chciała na początku pomagać przyjaciółce w odrabianiu lekcji, bo bała się, że spodoba jej się bycie złym.

  • Wszyscy w wiosce obstawiali, że trafi do Akademii Zła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki