FANDOM

"Ale nadal jestem księżniczką - pomyślała,, ~Sofia                                

Sofia z Lasu Za Światem - Jedna z głównych bohaterek Akademii Dobra i Zła. Czytelniczka pochodząca z Gawaldonu. Marzy o byciu księżniczką i poślubieniu księcia. Każdy sądzi, że pomyłkowo trawiła do akademii zła. Jednak po dłuższym za poznaniu jej współlokatorki Anadil, Hester i Dot przeczuwają, że jesteś stu procentowo zła. Kocha sukienki, kosmetyki, pantofle i inne dziewczęce rzeczy.

Wygląd:Edytuj

Zwyczajnie:Edytuj

Długie do pasa złociste włosy. Zielone jak jadeit oczy, błyszczące czerwone wargi. Brzoskwiniowa skóra.

Jako wiedźma:Edytuj

Gdy zmieniała się w wiedźmę, dziewczyna miała łysą głowę, brodawki na ciele oraz spróchniałe zęby.

Jako chłopak:Edytuj

Później, gdy była Filipem z Góry Honora wyglądała jak elf. Mocne rysy twarzy, widoczne i wyćwiczone mięśnie, elfie uszy, jasne włosy oraz zielone oczy - sam Tedros przyznał, iż to męska wersja Sofii.

Charakter:Edytuj

Sofia jest uparta i dąży do celu nawet po trupach. Jest przeważnie szczera i nie kłamie, gdy jej coś się nie podoba. Jest dziewczęca i dba o wygląd.  Stara się być miła, ale jej nie zawsze wychodzi. Jak ktoś jej zajdzie za skórę, może podejść do ryzykownych sposobów zemsty. Jest sprytna i umie manipulować ludźmi. Bywa, że wynosi pochopne wnioski i się obraża.

Ciekawostki:Edytuj

  • Jako jedyna przyjaźniła się z Agatą w Gawaldonie.
  • Używa do pielęgnacji skóry: rybią ikrę, puree z dyni, kozie mleko, maseczkę z melona i żółtka z żółwiego jaja, sok ogórkowy, gęsi puch, marynowane ziemniaki, końskie podkowy, krem z orzechów nerkowca i fiolka krowiej krwi.
  •  Była jedną z pierwszych nigdziarzy w swoim roku, która rzuciła czar.